Hier vind je alle veelgestelde vragen? Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan
contact op en je hebt binnen 12 uur je antwoord!

 
  
 

Hoe gaat het bestelproces?
Nadat je het winkelmandje gevuld hebt met je (nieuwe) favoriete planten en klaar bent om te betalen klik je op de knop ‘Afrekenen’. Hier vul je de benodigde gegevens in om je plant op het juiste adres te laten arriveren. Vervolgens geef je aan hoe je wilt betalen en klik je op ‘Bestelling plaatsen’. Na het betalen ontvang je van ons een bevestigingsmail van je bestelling en later ontvang je van PostNL een track & trace code per mail, check voor de zekerheid ook altijd je SPAM. Planten, besteld voor 05.00 uur worden binnen 48 uur geleverd. De levertijden zijn van toepassing op werkdagen. Bestellingen in het weekend worden op dinsdag geleverd.


Hoe kan ik betalen?
Dit kan door middel van IDeal, Afterpay of creditcard.


Waar moet ik op letten bij het kopen van een plant?
Bedenk waar de plant komt te staan en hoeveel daglicht daar is. Check eens de verzorgingspagina voor tips die kunnen helpen bij het maken van je keuze.


Kan ik een plant op een ander adres laten bezorgen?
Dit is geen enkel probleem. Je kan bij het afronden van de bestelling aangeven dat het bezorgd wordt op een ander adres.


Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief BTW.


Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn planten in goede conditie aankomen?
Onze planten zijn op een speciale manier verpakt. De planten zitten gefixeerd in de verpakking waardoor we ze zelfs ondersteboven zouden kunnen versturen. Hier kun je zien hoe de verpakking eruitziet.


Hoelang duurt het voordat ik mijn plant in ontvangst kan nemen?
Voor 05.00 uur besteld is binnen maximaal 48uur geleverd. De levertijden zijn van toepassing op werkdagen, bestellingen in het weekend worden maandag bij ons geleverd en dinsdag bezorgd.


Waar bezorgen jullie?
Bezorging vindt plaats in heel Nederland.


Wat als mijn plant niet goed aankomt?
Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn gegaan tijdens het afleveren. Stuur dan een e-mail naar info@hipsterplanten.nl of maak gebruik van het contactformulier. Dan zorgen we er samen voor dat we tot een oplossing komen.


Wat als mijn nieuwe groene vriend niet goed bevalt?
Op al je aankopen heb je 14 dagen bedenktijd. Deze 14 dagen gaan in als je nieuwe plant bij je bezorgd is. Mocht je plant niet goed aanvoelen neem dan contact op via info@hipsterplanten.nl of via het contactformulier.